vrijdag 25 januari 2008

Het afscheid

De laatste stagedag is toch aangebroken. Hoe jammer het ook is.
Ik had traktaties gemaakt om mee te nemen naar stage en ook had ik voor mijn groep een boek gekocht om als cadeau te geven. Voor mijn begeleidsters en het hoofd heb ik een roosje gehaald. Ik vond het een hele moeilijke dag omdat ik iedereen heel erg ga missen en omdat iedereen mij zoveel leuke dingetjes heeft gegeven.
In de groep gingen ze voor me zingen en toen mocht ik trakteren.
Ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad en ik ga iedereen missen.
Hopelijk kom ik ooit terug.

1 opmerking:

Rosy zei

Hoi Hoi,

oh ik heb hier nog niks van gehoord van Anke maar goed leuk hoor!
Ik las dat het je laatste stage dag was? Je hebt het zo te lezen wel erg naar je zin gehad of niet? waar heb je stage gelopen? Ik mag over 2 weken beginnen hopelijk bevalt het mij ook zo goed!
nou we spreken elkaar wel via de reacties etc.
Liefs Rosy!